torsdag, maj 21, 2009

Helg!

Nu har jag gjort helg. Känns underbart! (förutom låsningen i bröstryggen som inte vill ge med sig, kan inte andas ordentligt)
Slutade kl 17. Fick lift hem av mamma och Alice. Snällt! ;)

Fick föresten lift imorse med av goa Erika! Tack tack! Där tjänade jag in lite tid. Hann gå ca en km när jag såg mess på telen. "ska du ha skjuts?" Vad svarar man på det! SJÄLVKLART! ;)
Dagen startade alltså bra. Gick bra på jobbet med. Förutom mitt lilla missöde under promenaden. Tänkte vara duktig och gå en sväng. Då kommer värsta regnskuren. Blev inte liite blöt! ;) Såg ut som en blöthund. Haha! Så kan det gå...

Hälsade på svägerskan och brorsan en sväng ikväll. Elina och Alice följde med. Alice skulle träffa "tjejerna"(svägerskans döttrar) Hon lekte en stund och jag surrade lite innan vi for hem. Ja just det. En mjukglass på myway blev det innan dess med. Dock åt jag inte många tuggor. Ätit alldeles för mycker av de goda idag.
Lunchen intogs även den på myway nämligen. ;) Sedan blev vi bjudna på grillat hos mamma och pappa till middag. Min mage känns fortfarande som om den ska sprängas...

Var tvungen att ta en rask promenad ikväll när Elina lagt sig... Gick en 4 km sväng. Kändes bra. Önskar bara att den förbaskade låsningen kunde försvinna. Jobbigt att andas. Är det inte bättre i helgen måste jag nog ringa världens bästa Ulla-Märta...

Nu väntar sängen känner jag!
Tidig morgon imorn med. Jag, mamma och Elina drar ju till Umeå. Micke och övriga barnen (Isac, Alice och Challe) åker till Ö-vik och badar! Hoppas vi alla får en kanondag! :)

Sov gott!
Kram kram

1 kommentar:

Sanna sa...

Hej vännen.. låter som du har fått samma sak som mig.. kan inte andas riktigt och ont gör det... Skit har jag sagt många gånger i helgen..

Hoppas att det ordnar sig med din rygg..

Tack goa du för alla dinna fina kommentarer..

kramar om dig