söndag, maj 24, 2009

Tack för en trevlig kväll!

Igårkväll hade vi en rolig kväll! Barnens "farbror Peter" kom och grillade med oss. Sedan kom tävlingsandan smygandes på oss alla. ;)
Vi körde en 3kamp. Först kastade vi pil. Sedan skulle vi skjuta boll i mål. (med ett sådant där skynke för, med utsatta hål på som man skulle träffa) och sedan körde vi boule. (eller hur tusan de stavas?)

Skrattade och hade skoj! Jag var tvungen att gå in med Elina efter ett tag då hon blev så snorig. Vill inte att hon ska få problem med öronen igen.


Satt och surra och kika på tv. Sedan anslöt C och K oss! Surra massa skit och drack lite gott. K hade med sig rökt gravat renkött! Riktigt mumsigt! Vi bestämde oss för att köra en till 3 kamp. Elina och Alice hade somnat vid detta laget! Isac var med oss och tävlade. Storebror satt vid datorn han.
Godkänt gick det på pilkastningen. Skjuta boll gick ju rätt bra till slut. *skratt* men sista grenen gick åt skogen. Kunde inte fatta att övriga gänget var så duktiga? De måste ha tjuvtränat! ;)


Gick in när tävlingen var klar, de var rätt kallt ute med...
Efter ett tag sök D med tjej upp med. Surra på och hade de trevligt.

vid 23 tiden börja jag känna mig trött så jag gick ifrån gänget och hoppade i säng. Dock hade jag svårt för att somna...


Tack allihopa för en mysig kväll! Får vi göra om snart! :)

Inga kommentarer: