onsdag, maj 27, 2009

Jobba och rädda liv!

Ja, var ju arbetsdag idag med. 7-16. Mycke åka bil idag så de blev inte sååå många steg på räknaren tyvärr! ;) Dessutom har jag nog inte ätit så mycket och så feeeel som jag gjort idag! Men ibland orkar jag inte bry mig! Har de redan gått åt fel håll så. haha!
Imorgon är en annan dag.

Kvällens utbildning var intressant men framför allt tuff! Vi hade en hjärt och lungräddningskurs i 2 timmar. Gisses, mina händer känns bortdomnade fortfarande. Många frågor som dyker upp inne i ens huvud medans. Tänk om jag kommer få vara med om detta på riktig? Gör jag rätt? Kommer jag kunna rädda nån?
Det återstår att se. Helst hoppas jag ju såklart på att jag kommer att slippa uppleva det! Självklart!

Hann inte se mina sötisar mycket denna dagen heller. Utbildningen startade kl 16. Mammas älsklingar! Å imorgonkväll är det ju föreställningen. Spännande!

Nu väntar sängen och lite tv!
God natt på er alla!

Ingen träning, bara mått gott idag alltså! ;)
Kram

2 kommentarer:

Vendela sa...

Godkväll! Ja dottern har haft en väldans bra födelsedag med massa paket och tårta :-)

Nu ska jag försöka komma mig i säng i tid för en gångs skull, får väl se hur det går...om jag tar mig härifrån....;-)

Kram

Ida sa...

Det viktigaste är att man gör någonting, och inte låter bli i rädsla för att göra fel. Någonting är bättre än ingenting :-)