fredag, maj 08, 2009

Undrar?

Ja, mår inte så bra. Tänker inta sängläge och kika på Talang. Ingen i familjen Svanberg är så pigga just nu.
Alice hade ingen feber ikväll men klagar på ont i magen och benen.
Isac och jag var och badade ikväll en sväng och lite senare var han ute med kompisar och hoppade i vår studsmatta. Tyckte att han såg ovanligt trött ut och ville kolla tempen. Visst! Låg tempade Isac hade 38 grader! Kan inte vara sant????
(han vill verkligen inte vara sjuk så han lade sig för att sova på direkten i hopp om att febern ska vara borta imorn när han vaknar)

Elina är nog den som är piggast av oss alla just nu. Hon som var sämst för några dagar sedan. Ja, det går runt runt...
Gubben klagar över yrsel och magvärk. Detsamma gäller ju för mig. + en sprängandes huvudvärk. (som visade att även jag hade lite feber, var ju tvungen att kolla jag med;)
Kanske inte är magkatarr utan något som går nu???

Nä, imorgon när vi vaknar här så har jag bestämt att samtliga ska vara pigga! Kan det vara för mycket begärt?
Nu anhåller K Svanberg för att hoppa i säng! Ok?
Samtliga barnen sover och de gör de rätt i. Renbäddade sängar är underbart sköna att ligga i! ;)

God natt på er alla!
Kram

1 kommentar:

Vendela sa...

nämen vilken sjukstuga!! Det där lät inte roligt; alla sjuka på en gång. Håller tummarna att ni vaknar upp imorgon bitti och mår bätttre :-)

Kram