lördag, maj 09, 2009

Sömn!

Det blev sömn i natt. Unge herr kräktes inge mer. Ingen annan heller. Och det tackar vi för.
Lite feber har han idag. Men inge mycke. Själv har jag ingen. :)
Det är svårt läge det där. Ska hela familjen isoleras för att 1!!! har kräkts kvällen innan?
Jag har tid för massage idag och vill gärna gå. 2 timmars massage som jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent. Avbokar jag den tiden tar det flera månader innan jag får chansen igen.
Svårt läge!
Stannar ni hemma hela familjen från jobb och skola/dagis om någon i familjen blir magsjuk????

2 kommentarer:

Vendela sa...

Ja, egentligen ska ju alla stanna hemma om en i familjen är magsjuk, åtminstone barn till syskon som är magsjuka....MEN...vore jag i dina kläder så skulle jag gå på massagen idag iaf.Det är ju lite skillnad att riskera att barn på en hel avdelning smittas mot att en vuxen smittas! Du behöver ju inte nämna något om att barnen är magsjuka!

KRam kram

erika sa...

svår nöt att knäcka..beror väl på vem i familjen som har det & vad övriga i familjen ska stanna hemma ifrån oxå! Hoppas att ni pigga rpå er nu, så vi kan ses nå´t snart! Kram