måndag, maj 04, 2009

Mammas prinsessa!

Jag tycker så synd om henne. Idag har hon mest bara sovit...Och så fort hon fått i sig välling eller saft så har hon kräkts. Bye bye penicillin!!!!
For ner på sjukan i hopp om att få träffa en läkare. Detta går ju inte. Hon måste få annat penicillin. Men tror ni jag lyckades? Inte då!!!
Inga tider finns för att prata med någon där nere heller. Fullt på alla.
Bara att avvakta morgondagen....

19 maj ska vi till öronmottagningen i Lycksele. Då ska läkarna där få höra. RÖR NU!!!!! Hon orkar inte mer. Inte jag heller. Mitt hjärta går i bitar av att se henne så här.

Ska snart hämta hem de stora nu.
Har kastat ihop middag lite snabbt. Korvstroganoff. Bara att värma sen. Då slipper jag stå med maten sedan när barnen vill vara med mig.
Isac har ju läxa som ska göras med...

TACK för alla fina kommentarer. Det värmer i mitt hjärta!

Kram

2 kommentarer:

Vanja sa...

:( är så synd om henne... lillgumman.. krya på dig kram!

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Vanja: Ja, nog är de synd om henne...
Kram