tisdag, maj 26, 2009

Nu väntar sängen!

Efter en fullspäckad dag väntar nu ÄNTLIGEN sängen.
Morgonen startade kl 7 för mig och barnen. Väcka Isac, se till att han kom i ordning för skola.
Ge tjejerna välling i säng. Sedan se till att de fick på sig kläder.
lämna Isac på skolan. Hem och göra dagens middag. (så att de bara skulle vara att värma för resten av familjen när de kom hem)
Efter att ha lämnat mina bustjejer på dagis vid halv 10 imorse så åkte jag till mb för att träna.
Först ett 20 minuters löppass. Sedan 45 minuters styrka. Ojojoj! Jag blev slut i kroppen. Att de ska vara så jobbigt att springa????
Phu säger jag bara. En välförtjänt bastu på det innan jag åkte hemöver.
Åt lunch (de andras middagsmat;) Tog det lugnt ett tag och kolla datorn innan de var dax att fara till jobbet...

Dagen och kvällen har gått bra på jobbet. Full rulle hela tiden.
Sedan fick jag ju beskedet idag att jag har blivit faster. Grattis brorsan och Veronica! :)
En liiiten sötnos har kommit till världen.

Nu intar jag sängläge!
Jag är slut som artist!
Natti natti!

Kram

3 kommentarer:

Vanja sa...

Du är duktig du!!

GRATTIS faster :)

kram

Sara sa...

Grattis moster! Blev det en flicka eller pojke? Kramar

Sara sa...

Fasiken, skrev såklart fel, FASTER ska det ju vara :D Kommer hem till Dorotea i morgon så vi ses säkert i dagarna. Kramar