tisdag, maj 12, 2009

Jobb och träning!

Jobbet gick kanon idag! Som vanligt med andra ord. 30 minuters prompa blev det förutom allt spring mellan vårdtagarna.
Tog ut en komptimme i eftermiddags och slutade kl 15. For och handlade innan jag hämtade upp barnen och for hem för att laga middagen. Hämtade gubben när han slutade kl 16! Sedan blir det mat! Vi kvinnor vi kan. På en timme får vi mycket gjort! ;)

Ikväll har jag varit och kört ett kortare pass styrka. Inriktade mig på bara ben så de tog inte mer än 35 minuter. Lagomt!

Nu ligger tjejerna. De var trötta! Deras mor är trött med... Tror det blir en tidig kväll!
Kram

1 kommentar:

Petra sa...

Hej Vännen min!
Tittar in för att se hur du mår.
Verkar stressad. Men va duktig du e som tränar ändå!
JA VI KVINNOR KAN!!!
Helt rätt!

Massa massa kramar till dig älskade vännen min

Kram