torsdag, maj 28, 2009

????

Har egentligen inte mycket att skriva känner jag!
Huvudet är alldeles tomt. Känns som jag haft en tuff dag idag! Och på sätt och vis har det väl varit det med. Full rulle.

Ikväll var vi iallafall på Isac´s indianföreställning som han och förskolan- 3:an hade. Såå grymt duktiga våra barn är! Inte klokt. De sjöng så fint! Jag är stolt minst sagt!
Isac sjöng med på varje låt, imponerad över att de kan lära sig alla texter!!!!
Underbara fröknar som gör detta möjligt! En stor eloge till dem! :)

Hann med en snabbis i gymmet efter föreställningen. Tränade ben. avslutade dock efter en halvtimme då mitt ena knä inte mår så bra? Vet inte vad det är? Kanske var det efter gårdagens hjärt-lungräddning så vi stod på knä mycket? Kanske är det efter löpningen? Vet ej. Men nu ska jag ta de lugnt... Vill inte riskera något!

Ska ta en dusch och hoppa i säng!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram

2 kommentarer:

Nina sa...

Ja stolt är bara förnamnet!
Fick nästan ont i hjärtat då dom sjöng sista låten. Skyller på hormonerna ;-)
Är så himla känslig!
Kram

Sanna sa...

Visst är det tråkigt.. när man känner så, fast jag tror att det har mycket med att jag varit så stressad hinner ju ingenting längre.. Helst skulle jag vilja sitta och läsa era bloggar och se vad ni gör, men tiden finns inte.

Då tappar jag lust för allt, men så sant man kan inte ligga på topp jämnt.

Vad kula att få gå på en föreställning och ännu mer när sitt eget är med =)

Du var på gymet i allafall, beröm dig för det..

Kramar om dig