lördag, maj 16, 2009

Grillat och mjukglass!

Så har min eftermiddag/kväll sett ut sedan jag kom från jobbet! :)
Gubben grillade och vi bjöd hem mamma och pappa på middag. *mums* Det var verkligen jättegott! En riktig grillkock gubben! :)
Sedan tog jag Elina i vagnen och mamma som sällskap på en promenad ner på byn!
Årets första mjukglass inhandlades och åt! Så gott! Men tyvärr tycker min mage inte om mjukglass. Får ont direkt. :( Får undvika det framöver... *suck*

Dagen har gått bra som vanligt. Och imorgon väntar en 9 timmars arbetsdag. Ska nog gå bra det med. Drygt att kliva upp på morgonen bara!
Men men...Ska inte klaga. Jobbar bara 2 dagar veckan som kommer! :) Sedan på fredag åker troligtvis jag, mamma och Elina till Umeå över dagen. Shoppar lite.
M och barnen åker nog till Ö-vik den dagen och badar! Barnens storebror ska med också! Blir skoj för dem! :)

Nu tror jag de blir soffan och tv en stund innan man hoppar i säng!

2 kommentarer:

Erika sa...

Men, vad fuskigt me dshopping i Umeå! *avis* Kram

Britt-Marie sa...

Oh jag som älskar mjukglass,måste nog en tur till Dorotea idag.HaHA