lördag, maj 30, 2009

Så underbart!

Så lite som behövs för att ens humör ska åter vara i topp! Sol sol och åter sol!!!!
Underbart är rätta ordet! Så glad över att få vara ledig en sådan här fin dag. Dock är solen starkare än vad man tror. Jag har lyckats bränna mig på ena axeln. Men men. De känns då inte så mycket!

Grillade till middag! MUMS! Inte alls tokigt. Skrapat ihop 3 små promenader idag. Inga längre sträcker dock. Men i denna värmen orkar man inte så mycket heller. 7 km är bättre än inget.

Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon har gubben lovat mig sovmorgon. De är ju morsdag! :)

Återkommer imorgon med bilder. :)

Sov gott!
Kram

1 kommentar:

Vendela sa...

Låter härligt med sovmorgon!

Morsdag i morgon...hmmm...får se om "gubben" min kommer ihåg det? ;-)
Bäst att inte ha för höga förväntningar ;-)

Kram kram