måndag, maj 25, 2009

Grillkväll på dagis! :)

Eller aktivitetskväll kanske de heter?
En trevlig kväll iallafall... :) Barnen sprang runt och lekte. Vi vuxna planterade lite blommor och byggde ihop några små "kojor". Jag hjälpte till med de planteringen samtidigt som jag höll ögonen på Elina. Hon är verkligen överallt!
Vi grillade korv och fikade.
Strax innan 19 åkte vi hem. Elina var trött. Hon fick bada innan hon somnade för hon var såå smutsig! När barnen var redo för sängen for jag och körde ett pass i styrkehallen. Blev ett 40 minuters benpass... Kändes skönt!

Imorgon kör jag ett förmiddagspass. :) Då blir det nog lite hårdare. Ev blir det ett varv runt sjön innan. Om jag orkar...

God natt allihopa!
Kram

1 kommentar:

Petra sa...

Hej!
De va de minsta jag kunde göra ju när jag hittat en så underbar vän som du!
Underbara barn har du oxå så söta!!

Va du e duktig med träningen. Jag måste komma igång igen!
Men jag kom i strl 36 igår!!! de va lkängesedan!
Så glad jag blev i affären!

massa massa kramar