fredag, maj 08, 2009

Jag gillar inte att städa!!!!

Men nu är barnens rum städade iallafall. Rensade undan en del grejer med. De har verkligen för mycket leksaker. Sjukt egentligen! Är det samma hos er andra?
Alice ligger och vilar i sin renbäddade säng.
Elina slocknade på sitt täcke nere i vardagsrummet.
Isac har kommit hem från skolan och ser på tv.

Jag känner mig slut som artist. Ingen lust till något. MEN nu är det bara att slå igång tvättmaskinen och börja tvätta. För en hel del tvätt finns det.
Sedan står vårat sovrum och väntar på att bli städat. :( Någon som vill hjälpa till kanske? ;)
Får se om jag överlämnar det till gubben kanske? Han älskar ju att städa precis som jag! ;)

Kram

2 kommentarer:

Erika sa...

Pax för å inte hjälpa till! :) Borde ha städat här hemma idag oxå, men jag drog till bibbi å kärrade ved i några timmar istället! I helgen blir d jobb...delad imorron. En långprommis tillsammans kanske? ( om jag inte kommer på att jag ska till ormsjön å kärra ved igen!) Kram

Vendela sa...

Ack ja *suck* Jag brukar passa på när hon är på dagis för annars får jag inte slänga nånting :p

Kram