tisdag, maj 19, 2009

Det blev motion...

En timmes promenad med Elina i vagnen och så en tur i hallen ikväll. Kom ju på att de inte blir nån träning där förräns i helgen. (det stänger tidigt imorgon och då jobbar jag ju, sedan stängt torsdag och på fredag åker jag ju bort) Så jag kände mig som illa tvingad. Ok?

Gick ner till min älskade ängels grav. Såg fint ut. Elina fick titta på storebrors grav. Hon pratade och pratade. Sedan vände vi hemmåt.
Härligt väder var det ikväll. Jag hade klätt mig alldeles för varmt dock. Men men!

När barnen var redo att hoppa i säng åkte jag till styrkehallen och körde ett kortare pass. Lite överkropp. Benen är ömma efter gårdagens löpning och styrka. Men det är bara skönt! :)

Nu har jag fikat och duchat. Sängen väntar!
God natt på er alla!

Kram

1 kommentar:

Petra sa...

Hej vännen min!
Hoppas att allt e bra idag!
Va duktig du e med träningen!!!
Så bra så!

Får jag lov att be om din hemadress?
Kramar