måndag, maj 25, 2009

Härliga måndag!

Ja, jag är ju ledig! ;)
Ska försöka uppdatera barnens böcker lite grann Jag skriver till dem i små böcker. När de hänt något speciellt och så. Roligt kanske för dem att ha kvar när de blir stora.
Känns som de är fullt upp denna vecka.
Ikväll ska vi på dagis. Föräldrar, barn och fröknar ska träffas och umgås, fixa och dona lite och grilla tillsammans.
Imorgonkväll så jobbar jag.
Onsdagkväll är det 2 timmars utbildning på jobbet.
Torsdagskväll ska Isac ha föreställning med förskoleklass-3:an!

Man behöver med andra ord inte fundera så mycket på kvällarna...
Hur tusan ska jag hinna med träningen då???
Måste röra mig. Måste komma mig i väg till styrkehallen... Så är det!
Får fara ikväll när vi kommit hem från dagis och barnen är redo för sängen.
Förhoppningsvis är barnen pigga och kan vara på dagis imorgon. Då får jag träna efter jag lämnat dem på förmiddagen.
De löser sig! ;)

Ha en fin dag!
Kram

Inga kommentarer: