tisdag, februari 24, 2009

45 minuter!

Jag lyckades fara och köra ett pass styrka! Känns grymt skönt så här efteråt. Men fyyy så jobbigt det var innan! Haha!
Körde mest ben, rygg och mage. Men lite bröst och axlar blev det också. Nu måste jag försöka köra 3 gånger i veckan. Har ju bestämt mig för att bara styrketräna nu. Det är så svårt att passa in alla andra träningstider. Man jobbar ju, vill vara med barnen osv!
Nu har jag dessutom köpt årskortet! (känns bra att kunna träna när man vill UTAN att behöva säga till personalen!!!!)

Nä, nu sover barnen sött! Jag med ska hoppa i säng. Se lite tv innan de är dax att sova.
Som det ser ut nu så blir det dagis för tjejerna imorgon. Elina verkar då fortfarande pigg så. Tror dock att de blir lite senare de får fara på dagis då jag kom på att jag vill fara ner och väga lillan. Tycker hon känns tung och är nyfiken på hur mycket hon väger! *skratt*
Jobbar kväll imorn!

Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram kram.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kia.

Har återigen utmanat dig. Kika in på min blogg för att anta utmaningen. Kram Amanda

Anonym sa...

Vad duktig du varit idag *pepp*. Jag var där med Bankbussen,ja, precis som det låter, bankbuss, hahahahaha. Var iaf helt dött, pratade med ICApersonalen och satt på en pall hela dagen :P Kram kram

Anonym sa...

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopieras och besvaras i din egna blogg så att dina läsare kan lära känna dig lite bättre! :) Välkommen in!