lördag, februari 28, 2009

Goder kväller!

Badkalaset blev lyckat! Alice badade och hade skoj! Jag tittade på. Min förkylning vill inte ge med sig...*suck suck*
Tack till födelsedagsbarnet med familj för att Alice fick komma! (vet att mamman är här och läser ibland)

Innebandyn gick bra den med! Holmsund fick fara hem med svansen mellan benen! Hehe. De hade de nog inte räknat med. Att åka på "dyngstryk". Rätt åt dem.

Ikväll är det Isac´s tur att sova hos mormor och morfar. Så ikväll har vi bara tjejerna att rå om.
Blir väl melodifestivalen skulle jag tro.
Men innan dess ska jag ta ett HETT bad...Fryser som tusan... Feber? Vågar inte kolla efter.
Elinas ögon ser lite bättre ut iallafall... Alltid nåt. Men hostan som alla barnen har är inte att leka med...

Hoppas man får sova i natt. Behöver det känner jag!

KRAAAAAAAM till er alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja emellanåt slinker tummen in. Men jag tycker inte om det! För något tum barn vill jag inte ha. Tutten är lättare att slänga bort då dom är två-tre år. Ha en trevlig lördag kväll =)
Kram

Anonym sa...

Det kan du ha rätt i! Men jag hoppas att det är tutten som gäller för Sam iaf! =)
Kramen

Anonym sa...

Usch det låter inge rolgit alls, hoppas du kryar på dig snart...

Vad tyckte du om melodifestivalen då?

Jag vet inte längre vad jag ska tycka, känns inte som någon som kan vinna för Sverige har sjungit än...

Ha en fortsatt trevlig kväll..

Kram

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Det roliga med utlottningar är att det alltid dyker upp nya bekantskaper. Kul att du ville vara med för nu hittade ju jag till dig.
Verkar vara bloggfrossa uppe i Dorotea, får nog bege mig upp på en bloggträff på Görans snart ;)
Ha det gott, nu ska jag titta vidare i din blogg. På återseende å kram