tisdag, februari 03, 2009

Hon trivs som fisken i vattnet!

Inga problem för Elina på dagis idag heller. Hon trivs verkligen jättebra och jag blir varm i hjärtat! :)
Idag delade de in barnen i grupper. Barn i ungefär samma ålder var tillsammans. Elina fick vara inne på Alice avdelning med en gäng 1 och 2 åringar! Vi sjöng och lekte! Mysigt!
Tiden går fort och kvart i 11 for vi hem. Elina hade lugnt kunnat stanna hon. Så kul hade hon.
Var in till Alice en snabbis innan vi for. Hon ville ju såklart stanna till kl 14 hon...

Nu ska vi snart hämta hem Isac från skolan. Hoppas att hans dag gått bra med. Mammas storkille.

Vad ska man äta för middag idag tro? Får se vad det blir....

//Kia

2 kommentarer:

Therese sa...

Vad kul att höra att E trivs på dagis, själv gruvar jag lite inför inskolningen... Men Svea torde förhoppningsvis inte ha några problem, snarare mamma... :-) Vi börjar inskolningen den 3/3 om det går som jag tänkt mig. Annars skjuter vi på det till i maj. :-)

Anonym sa...

Vad skönt när de trivs på dagis :-) Det är ju inte roligt för mammahjärtat om ens barn gråter när man lämnar dem där...Min dotter trivdes också på dagis från allra första början :-)

Så du har alltså en 04:a oxå? Det är en himla härlig ålder mellan 4-5 år, allt mellan världens gladaste o gosigaste tjej till rena rama tonårsfasonerna hi hi

Kram på dig!