fredag, februari 13, 2009

Härliga fredag!

Nu är helgen på ingång!
En helg med massa roligheter.
Ikväll blir det badhuset och sen mys resten av kvällen med gott att äta!

Imorgon är det dax att fara till mediumet. Spännande spännande. Jag längtar!
Det är ju även alla hjärtans dag imorgon. Då ska jag pussa på min familj lite extra. (om de nu går att göra det mer än vad man redan gör)

På söndag ska Alice på "kompisfest" hos en kompis. (vars mamma är världens bästa gumma) Jag längtar minst lika mycket! :)

En underbar helg har vi att vänta!

NU: Göra alla barnen klara så vi kan fara till skola och dagis. Inskolning för Elina 8-11.30! Hoppas att det går lika bra idag! Men det tror jag nog.

SEN: Kanske fara och träna en stund? Mycket troligt. Sedan fara och handla lite gott inför helgen!

Inga kommentarer: