torsdag, februari 19, 2009

Kvällen...

Ikväll ska jag, mamma och svägerskan troligtvis få träffa mediumet. Blir spännande. Jag hoppas på att hon kommer nu bara! Men det måste hon ju. Känner mig som orolig i kroppen idag. Men jag gissar på att det bara är sömnbrist. I natt hoppas jag på mer sömn. Idah har Alice inte hostat något. Men jag gissar på att natten blir annorlunda...

De stora barnen målar med vattenfärg. Elina kryper omkring i soffan. Jag ska förbereda middagen. En mysdag idag. Inga måsten. Skönt!!!!!!

Kraaaaam

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande med mediet, funderar själv starkt på att gå och träffa ett, fast samtidigt är jag lite rädd...

Som jag förstått det så har du varit till medium förut - har du fått kontakt med några "anhöriga" då?

Anonym sa...

Hur gick det med träffen ikväll? Kramar