onsdag, februari 25, 2009

Solen skriner...

Så underbart att titta ut och se att solen skiner. Blir alldeles varm inombords. Ser fram emot våren. Solen. Sommaren. Värmen!!!!
(Tänk om man hade haft massa pengar så hade jag åkt utomlands redan idag)

Nu har jag och tjejerna fått i oss fika med. Mätta i magen. Lite för mätt blev jag känner jag. Som vanligt!
Undrar om jag ska vara så snäll och förbereda lite middag för Micke och barnen? Jag äter ju på jobbet jag. Men jag vet hur stressigt det är när man ska hämta upp 3 barn, hem, laga mat och få i barnen mat! De är ju rätt trötta när de varit på dagis/fritids till kl 16. Men idag har ju tjejerna det bra som får vara hemma på förmiddagen...

Måste på biblioteket sedan med. Hämta ut en bok som jag reserverat och lämna tillbaka massa böcker!

I dag ska mamma träffa mediumet!!! Och vi får våra skivor! Spännande! Min faster ska också träffa mediumet. Innan mamma. Blir spännande att höra ikväll då vi jobbar vad min faster fått höra. (vi jobbar ilag)

Nä, tvätta av Elina lite. Blir lite geggigt och söligt när hon fikar själv! ;)

Inga kommentarer: