onsdag, februari 11, 2009

Halv 8 hos mig!

...är det på tvn nu. Jag ska se.
Jag fick bada med Isac och Alice ikväll! *weeee* Härligt i vattnet var det också. Drygt 29 grader! Underbart! Lekte med barnen och hade skoj! Men gud så hungrig jag blev. Haha! Värsta motionspasset. Fika när vi kom hem.
Nu ligger alla barnen. Isac ska också se på "halv åtta hos mig". Han följer varje program. Sötisen min. :)
Elina sover. Hon var trött. Alice ser på tecknat och gubben har rymt till sin bror!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram till alla som vill ha en!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det va kort och bra. passar bra till Melvin oxå. å nu hoppas jag att gubben ger med sig för jag tänker inte ge mig. Det syns ju att det är en Sam =)

Anonym sa...

HEj vännen! Hur står det till på Rågvägen? Här i östersund är det bara bra, älsklingen har stuckigt till en kompis och jag kikar på efterlyst. Trevlig kväll. KRamar