fredag, februari 06, 2009

Chokladbollar!

Jag gjorde lite chokladbollar för ett tag sen. Hade glömt hur gott de smakade. *skratt*
Men oj vad ont i min mage jag har nu. Inte för att jag åt många. Men min magkatarr är här. :(
Alla dessa konstiga tankar och funderingar. Magen "far" direkt. Men men. Lite losec kan göra underverk.

Barnen blev iallafall glada när de fick äta chokladbollar. Ni skulle sett hur fin Elina var. Hade ingen kamera i närheten så jag kunde fota heller...
Men ni kan föreställa er synen. *skratt*

Nu vill jag att min gubbe ska komma hem. Tänk om han kunde sluta tidigare idag. Vilken dröm...

//Kia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huvva, ingen kul med magkatarr! Min magsår har blivit ilsken igen så jag fick hämta mer Losec idag.. Måste man käka det jämt att det ska vara bra?! Trevlig helg till er iaf :)

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Sanna: Ja, det var ju inte länge sedan jag avslutade min 14 dagars kur... Jobbigt! Trevlig helg själv! Kram kram