söndag, februari 15, 2009

Ont i huvudet!

Känns lite bättre idag. Men visst är jag fortfarande besviken. Mycket! Men jag hoppas att hon dyker upp på torsdag. Måste ju lita på det. (trots att jag varken fått svar på vare sig mail eller sms angående adressen hon ska komma till)

De stora sov hos mormor och morfar igår. De är snart på ingång hem.
Alice ser fram emot kompisfesten som hon ska på. Jag har ont i huvudet. Men efter lite alvedon så blir det säkert bättre. Positiva tankar! ;)

Kallt ute idag med men solen skiner så de kan nog bli varmare framåt dagen. *hoppas*
Fått fika i magen och nu sitter min rumpa i soffan. Ätit massa gott. Men men. De är ju helg! ;)

Imorgon är jag och tjejerna lediga. Isac ska på skola och Micke på jobb. På tisdag är det min tur. Börjar med en kväll. Ska bli skönt att börja jobba. Och jag hoppas att det kommer att gå bra. Att barnen håller sig friska sen med... Med tanke på vikariestoppet som är här nu så känns det inge skoj att behöva vara hemma. Man tänker ju på sina arbetskamrater.

Ses...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså kommer hon inte på torsdag då tycker jag att du, förutom anmälan, ska hänga ut henne i pressen på något sätt! Inte seriöst av henne att lura folk så här; ni var laddade och såg fram emot att träffa henne och så är hon inte ens hemma!

Håller tummarna att hon kommer o har en bra förklaring :-)

Anonym sa...

Det är hon i Backe, va? (Om du vill svara på det)

Vore jag dig skulle jag nog begära pengarna tillbaka och gå till ett annat medium. Tror inte det blir någon bra sittning när man är irriterad på mediet!!

Anonym sa...

Ja det hade ju varit roligt att ses om jag nu åker hem (vilket det lutar mot). Jag kommer isf hem redan på torsdagkväll och åker tillbaka till Ösd på lördag kväll eller söndag förmiddag. Hur jobar du? Kramar