söndag, februari 22, 2009

Lite med inlägg...

Blir så när man jobbar. Då kan man ju inte sitta hemma framför datorn på dagarna!
Dagen har iallafall gått kanon. Tycker om mina tanter och farbröder. :)
Dock är det jobbigt att sedan komma hem och inse att hemmet "stått stilla" medans man jobbat en helg. Bara att ta tag i det.
Dammsuga, skura, plocka undan. Bada barnen. Lägga fram nya kläder inför morgondagen. Lägga barnen... Känns ibland som man skulle vilja åka bort. Jag skulle bara vilja vara KIA för en helg.
Inte mamma Kia, inte fru Kia, inte kompis Kia, inte undersköterskan Kia! BARA KIA!
Tänk om det skulle vara möjligt?
Vad jag skulle göra? Inget speciellt. Sova lite extra kanske! ;P Det är man ju inte så bortskämd med...

Hur har ni andra haft det i helgen? Måste uppdatera mig lite och läsa era bloggar! (medans jag smuttar på ett glas rött! ) Herregud på en söndag!!!! (alltid retar det nån) *flina*

//Kia

Inga kommentarer: