onsdag, februari 18, 2009

Jobb och utbildning!

Heldag idag istället för att jobba 7-12 som det var tänkt! Jobbade mellan 7-9. Sen var det utbildning på mb mellan 9-16! Väldigt bra sådan. Så bra att jag t.o.m grät när en film visades. *känsliga Kia* Föreläsningen handlade om demens. Vad man kan tänka på som vårdgivare b.la. Väldigt lärorik och jag ångrar inte en sekund att jag gick på den! :)

Ikväll var det bad som vanligt! Jag och tjejerna tittade på. Ville inte att Alice skulle bada. Vill vara säker på att det läkt i munnen innan. Alice är för övrigt lika glad och har samma fart i benen som vanligt. I natt hade tandfen varit på besök och lämnat en slant i glaset! UTAN att ta med sig tanden dessutom. Gissa om hon var nöjd????

Nu ska herren i huset fara och spela innebandy. Jag har fortfarande inte tränat något denna veckan. Denna hosta tar knäcken på mig. :(

Jag ska i stället hoppa i säng!

Ledig i 2 dagar! Mysa med barnen! Skönt!

//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

du är utmanad kia, kika in min blogg för utmaningen...