onsdag, februari 25, 2009

Utmaning nr 2

Utmanad av http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Namn - Kristina "Kia" Svanberg
Ögonfärg - bruna
Hårfärg: Brunt
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - Vädur
Skostorlek - 36-37
Är dina föräldrar skilda - Nej
Sport - Simning, styrketräning
Helgdag- Hela helgen. Fredag-sönsdag!!
Årstider: Sommaren!!!

HAR DU NÅGONSIN...
Varit kär - Ja
Blivit dissad - Ja
Skolkat - Jodå!
Sovit utomhus - Japp!
Använt droger - Nej nej!
Retats - På skoj, ja!

THIS OR THAT...
Pepsi/cola - COLA!!!!
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - Blir mest tv nu.
Gitarr/trummor - Gitarr!
Adidas/nike - Beror på vad det är för klädesplagg!
Kinesiskt/mexikanskt -Äter aldrig nåt av det!!!

SENAST DU:
Skrattade - Det gör jag varje dag! Många gånger per dag!
Grät - härom dagen!
Filmen du såg senast -någon barnfilm!
Tuggade tuggummi - Några dagar sedan var det nog ändå!
Drog ett skämt - Haha! Minns inte!
Sjöng en sång - Sjunger för mig själv i bilen!

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - Nej
Rökt - Nej
Tagit droger - Nej
Kysst någon - Ja! ;)
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Japp!
Bakat - Nä, jag har nog inte bakat nåt! Måste ta å göra det nån dag kanske!

Jag utmanar ALLA som går in och läser min blogg idag! (gäller båda utmaningarna)

Inga kommentarer: