torsdag, februari 19, 2009

Tillbaka från mötet...

Mötet med det okända.
Spännande...
Jag tror skarpt på detta. Och det fick jag även höra ikväll av mediumet. Hon menade på att jag har en förmåga som bara behöver utvecklas. För att kunna se/höra/känna mera.
En sak som klockren som hon sade var min känslighet för fullmånen. Att jag sov väldigt dåligt då. Stämmer på pricken. Att jag blev förbannad som tusan redan under natten, för att jag inte fick sova. Stämmer precis. ;)

Jag fick möta 2 personer från andra sidan. En är jag nästan 100% säker på vem det var. Den andra lite mer osäker. Men den kvinnan stannade bara enkort stund med...
Kvinnan som stannade mest hela tiden var troligtvis min mormor. Mycket vad mediumet sade stämde in på henne. Det mest känslosamma hon sade var, att det var den kvinnan som stod med mitt barn! Hon höll i honom. Så nu skulle jag veta att det var någon som tog hand om honom...

Sedan fick jag höra mycket om att jag borde gå ut och roa mig mera! (De fick jag även höra vid förra träffen med annat medium) De börjar tycka att jag är tråkig kanske? *skratt*

Ja, det var så mycket som hon sade. Många känslor... Men att jag hade förmågan var det ingen tvekan om. Att när jag såg saker var det inte bara hjärnspöken. Känns skönt att veta! ;) Jag är inte knäpp ibland med andra ord! :)
Jag fick som tips att jag skulle sättamig ner med papper och penna och bara skriva det som kom i mitt huvud. Fär att utveckla min förmåga. Borde kanske testa!

Min mamma gick det sämre för! Där gick det inte alls. Snopet! ;) Det var en man som ville prata med henne. Men inte hemma hos min svägerska. Han ville hem till mamma! Så nästa vecka ska hon tillbaka till Dorotea! :) Spännande som tusan!

En annan sak som mediumet sade (eller min mormor?) var att jag skulle strunta i vad alla tyckte och tänkte. Vad andra pratade om. Jag skulle sträcka på mig och stå för den jag är!
Det ska jag ta till mig! Vet att min blogg t.ex. pratas om på en del arbetsplatser här på byn. Men de får ni gärna göra! :)
Jag står för allt jag skriver här! :) Välkommen att fortsätta läsa om ni vill!

Nu är mitt huvud trött!
Natti natti
(Hoppas bara Alice sover i natt med)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena tjejen.
Åh så häftigt det här är!
Pratade nyss med gumman (Linda) och hon hade haft ett medium hemma hos henne bara för nån dag sen.
Det verkar ju hända huur mycket som helst i hennes gamla hus!
Själv så "märker" jag inte av så mycket i vårat hus, men fick ju bekräftat av grannen att det finns många runt omkring mig här..men jag är livrädd!!
Fast det är skönt att få höra att man vet vilka det är i alla fall!

Sköt om dig, kramar Brita.

Therese sa...

Men så spännande det där lät, vi får ta å träffas över en fika snart igen så du får berätta mer! Kram kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Britta:
Ja, det är helt otroligt egentligen. Att det funkar! Nog för att jag redan var övertygad om att det fanns en annan sida men... Jag är inte rädd. Jag är bara nyfiken! ;) Kramilikram

Anonym sa...

Vad spännande! Roligt att hon kom och du fick "träffa" några från andra sidan. Lite nyfiken är man, det måste jag säga. Ha det gött gumman, kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Sanna: Ja, man är alltid nyfiken på vad som händer efter livet! Jag har en tro på att man fortsätter leva men på "en annan sida". Skönt att tänka så ibland. Att det inte är slut bara för att man dör. Kram

Anonym sa...

Men så spännande! Ja, jag är ju väldigt sugen på att gå till ett medium, tror man kan få många "insikter" från "andra sidan"....undrar just var man söker efter närmaste medium?

Anonym sa...

Åh vad häftigt, jag har alltid velat träffa ett medium, men är för snål och sen är det inte nått jag haft tillfälle till helt enkelt. Jag får alltid gåshud när jag läser och hör folk berätta om dessa träffar!
Kram Marianne