måndag, februari 23, 2009

Sover sött!

Nu sover min sessa sött. Efter en banan och sedan en flaska välling på det! Hon ser så söt ut när man lägger ner henne i sängen med sin välling. Håller i sin "nene" i ena handen och flaskan i den andra och somnar medans hon dricker vällingen. Har aldrig varit med om snällare barn. Hon trivas bäst om hon får somna själv. (raka motsatsen till de stora barnen)

Snart kommer Micke och Isac hem. De har varit på innebandyträning! Isac gillar verkligen träningarna på måndagar! Tur att någon delar Mickes intresse. ;)
En stund för dem ilag!

Måste få skryta om min pojke med. Han har gjort ut 2 matteböcker i 1:an. Nu lät det som han ska få börja med den 3:e boken. Som jag förstår så är det den boken de har i 2:an. Duktiga killen. Han är verkligen en mattemaskin. I helgen hade storebror Charlie (14 år) lärt Isac hur man ställer upp tal när man ska räkna plus. På papper. Isac fattade direkt och räknade lätt ut tal som 1234+3456! Gissa om jag är stolt!!!!
(även där går han i pappas fotspår, Micke var/är också en mattemaskin;)

Måste ner och handla lite sedan. När de kommer hem. Grymt sugen på något gott med. Herregud! Kommer snart att ha gått upp alla kilon som jag gick ner förut! ;)

//Kia

2 kommentarer:

Therese sa...

Stackaren, hoppas det inte är magsjuka hon fått! Och jaaa, det är ett jobb erbjudande jag fått men kan inte skriva så mycket ännu då jag inte vet vilka av mina nuvarande/tidigare arbetskollergor som är inne och snokar hos mig utan att lämna ett livstecken efter sig... Antagligen fler än man anar ;-P

Men det skulle lösa såååå mycket för mig!

Ha det gott!

Kram kram

Anonym sa...

Jag tror inte att du går upp av att unna dig lite gott då och då, du tränar ju på bra :) All pepp till dig. Kramar