torsdag, februari 19, 2009

Utmanad!

Jag fick en utmaning av Amanda http://jessicaaamandaa.blogg.se/.

Tre saker som skrämmer mig:
  • Att det ska hända min familj något
  • Att vårt hus ska brinna
  • Allt hemskt som händer ute i världen

Tre personer som får mig att skratta:

  • Mina barn
  • Mina vänner
  • Mina arbetskamrater (som även de såklart är vänner men inte på samma vis)

Tre saker jag älskar:

  • Min familj så klart ( hela familjen-gubben, barnen, föräldrar bror osv)
  • Att får sova ut på morgonen (händer dock sällan)
  • Att träna

Tre saker jag hatar:

  • Orättvisa
  • Oärlighet
  • KRIG

Tre saker jag inte förstår:

  • Hur man kan skada sina egna barn?
  • Varför man får så dåligt lön som undersköterska;)
  • Varför en del inte får leva, dör som ung. Medans en del får leva tills de är 100 men inte ha ett bra liv.

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
(sorry Amanda, jag har inget skivbord)

Tre saker jag gör just nu:

  • Kollar datorn
  • Pratar med Isac
  • Jäspar

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

  • Se mina barn växa upp
  • Studera vidare
  • Resa mycket

Tre saker jag kan göra:

  • Duktig på att prata (både inför andra och i vardagen;)
  • Älska mina barn!
  • Jobba som undersköterska (och trivas med det)

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

  • Människor som pratar med dig
  • Tystnaden
  • bra musik

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

  • Lära mig att sticka strumpor. (vem ska göra det sen när inte farmor finns?)
  • Köra min EU-moppe som jag inte ens suttit på sedan jag vann den
  • Stressa av ibland. Blir lätt stressad....

Tre favoriträtter:

  • Kamsen (palt)
  • Kebabrulle *all skräpmat*
  • Tacosgratäng

Tre personer jag utmanar: Jag tror de flesta har fått denna utmaning redan. Men om nån känner sig manad! Hoppa på!

//Kia

Inga kommentarer: