fredag, februari 20, 2009

Köpta hemgjorda semmelbullar!

Här har vi just fikat semla! Mums mums!
Lat som jag är, (eller rättare sagt-lite om tid som jag har) så köpte jag färdigbakade semmelbullar på Ica när vi var och handlade. Dem fyllde jag hemma med mandelmassa och grädde!
Alice åt mest bara grädden av sin. Elina ÄLSKAR semlor och åt upp större delen av min. ;) Kanske lika bra. Tomma onödiga kalorier. ;) Men sååååå goda kalorier! haha!
(Elina tyckte visst att det var väldigt gott, hon var nyss och rotade i sophinken för att kolla om det jag slängde bort från Alice semla hamnade där! ;)

Ikväll kommer barnens storebror. Oj så de längtar! Stackars killen. Han kommer inte få vara i fred en sekund denna helg! :)
Men först blir det myway (som vanligt) och sedan badhuset!!!!

Inga kommentarer: