måndag, februari 09, 2009

Vad ska DU göra på ALLA HJÄRTANS DAG?

Har du några planer?
Jag ser fram emot lördagen.
Det är nämligen då jag, min mamma och svägerska ska träffa mediumet! :) Kanske inte så romantiskt. Men så spännande!
Undrar vad hon kommer att säga????? Kommer hon säga samma saker som de medium jag var till tidigare sa? Kommer bli en rolig kväll.

Sedan hoppas jag ju såklart på att gubben hittar på något romantiskt tills jag kommer hem. ;) Men jag är inte så säker på den saken. Han är inte speciellt romantisk min man. Ledsen gubben. Men det är sant! *skratt*

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du, kia jag jobbar och sen blir det kanske utgång på kvällen, är blå bandet fest på saga men jag vet inte, bara om jag får med mig en kompis. inte alls kul och gå själv. önskar man hade en pojkvän som kunde uppvakta en, göra det lite romantiskt med tända ljus, god mat etc. men men så är det inte för mig. drömma kan man. ha en bra dag...//Amanda