onsdag, februari 25, 2009

Utmaning!!!

Jag har blivit utmanad av http://beciell.blogg.se/ :

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Svar: Var nog ganska busigt-enligt mina föräldrar!
2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
Svar: Sol sol sol!!!!!
3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Svar: Inget annorlunda än nu skulle jag tro. Jobba och ta hand om familjen! ;P
4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
Svar: Det går i omgångar. Ibland läser jag väldigt mycket. Ibland inget!
5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Svar: Haha, ingen aning.
6. Hur är du klädd just nu?

Svar: Baggyjeans och en svart tröja
7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Svar: Syssla? Intresse? Var ute väldigt mycket och lekte...
8. Har du åkt ambulans?
Svar: Ja, Augusti-1997
9. Vilken är din favoritalkoholdrink?
Svar: Jäger och redbull är inte dum! ;)
10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Svar: Jag gillar vårt svenska språk! Jag förstår inga andra språk än svenska, engelska och liiite tyska!
11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Svar: Man kan knappast kalla Åsele marknad och trillen för det va? Isåfall nej!
12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Svar: Ja!
13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?

Svar: Jag fick 2 romantiska cd-skivor på alla hjärtans dag och i julklapp. (när jag var 15 år och mannen i frågan var äldre och förlovad!!!!)
14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Svar: Ibland inte...
15. Vilken film såg du senast på bio?
Svar: Nån barnfilm var det. Men jag minns inte vilken. Står nog här i bloggen!
16. Kan du nämna tre skånska ord?
Svar: Neeee. (trots att min svägerska är skånska kommer jag inte på några)
17. När känner du dig som snyggast?
Svar: När jag druckit alkohol! Haha!
18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Svar: Nä, tyvärr. De enda pengarna som kommer in är lön och barnbidrag! ;)
19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
Svar: Minns inte!
20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Svar: Jag lyssnade på Alice "skönsång" för ett tag sedan...

Inga kommentarer: