måndag, februari 16, 2009

Måndagmorgon!

Känns som om jag har nåt skit i kroppen. Huvudet känns som en ballong. Tung! Tjock i huvudet. Hosta. Men ingen feber vad jag vet av.

Idag är jag och tjejerna lediga. Och Isac slutar tidigt! :)

Vi ska bara ta det lugnt och mysa. Känns bra.



Simningen i kväll är hotad. Känner jag som jag gör ikväll blir det inget av. Dumt att utsätta kroppen för träning om man inte är pigg.



Håll tummarna bara för att inte barnen blir sjuka. Jag orkar verkligen inte det. Är nog trött än fast jag fått sova på natten. Om de blir sjuka så vet ju hur det blir.



Jobbarkväll i morn. Kurs på onsdag,+ lite jobb innan kursen antar jag. Sen ledig 2 dagar innan jobbar helg!
Till helgen kommer troligtvis barnens storebror med. Typiskt att att man ska jobba då. Men men. Så är det! Barnen ser fram emot att få se Challe. Han har ju varit i Thailand i nästan 6 veckor. De har inte setts på 8 veckor. De är inte lite tid...



Nä, nu ska jag kolla så Isacs saker är redo. Sen kolla om han är redo för en dag på skolan!


Ses!

1 kommentar:

Therese sa...

Hoppas du kryar på dig vännen! Kram