fredag, februari 13, 2009

Go kväll!!

Hemma från badet! Alice är bänkad framför bolibompa och Elina håller på att röja ut alla grejer ur bokhyllan! Rart med små barn. ;)
Isac följde med mormor hem direkt efter badet!

Trött är jag. Som vanligt. Fattar inte vad det är? Håller jag på bli gammal kanske? Är ju bara drygt 2 år kvar till 30. Hehe.

Snart ska jag bunkra upp med godsaker. De är ju helg. Då ska man äta gott. Som vanligt blev det ju middag på myway. Börjar bli en vana. Eller man ska väl kanske säga Ovana.

Hoppas ni andra har en trevlig fredagkväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag borde kunna ha denna, men icket det, kommer en till nu framöver som jag då säkert inte heller kommer kunna ha, suck. Är så trist att bara ha svarta och vita. Denna är såå söt, får se om jag kanske kan ha den framöver eller om jag får ngn som köper den! Kramisar