torsdag, februari 12, 2009

Tack för en trevlig dag!

Tack E och T för en trevlig pratstund. Vi surrade så tiden flög iväg. Med andra ord hann jag inte göra något hemma idag heller. Men det gör absolut inget! Jag hade så trevligt så! :)
Tack för den kaffet och den goda mariannekakan med. Smakade super. Måste ta mig tid att göra en laddning jag med nån dag.

Det hade gått superbra för Elina på dagis med. Både med mat, sovning och mellis! Skönt att höra. Hon trivs så bra på sin avdelning. Kommer gå kanon för henne sedan tror jag.

1 kommentar:

Therese sa...

Tack själv! Är så trevligt å träffas :-) Skönt att det gått bra på dagis för Elina, hoppas som sagt att det går lika galant för min lilla skorv.

Kul att du är med och tävlar, då kanske det blir en handfull i alla fall som är med *skrattar*