fredag, februari 06, 2009

Nu var det kväll!

Elina springer runt, runt! Förstår inte att hon orkar. (Svårt att fatta att hon för mindre än en vecka sedan bara tog några steg.) Själv är jag trött. Som vanligt! De stora barnen är uppe hos mormor och morfar! De har rymt. De verkar inte trivas hemma! *skratt*
Micke och de stora har badat ikväll. Ville också. Men Micke ville mer. Så kan det vara.

Ikväll blir en lugn tvkväll. Fattar inte att folk orkar vara ute å partaja? Och en del till å med 2 dagar! Jag har blivit gammal. Det är bara att inse!
Ett glas rött framför tv´n är mer än nog!

//Kia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Hur går det för dig med tränandet? För mig blev det bara 3ggr den här veckan, dock var det 3;e passet ett dubbelpass (styrka och kondition), så det är ju rätt okej iaf. Vad roligt att lillan går, tycker det var nyss hon var en liiiten bebis :) Kramar

Anonym sa...

Jaha I see, jag vet känslan, tror det är dags för mig med "rödaveckan" nu om någon dag. Hoppas att ni får en bra lördag. Kramar

Anonym sa...

Ja, jag köpte ju dom för över 7 år sen oxå. Å dom ser ny ut fortfarande. Även fast det är fler som lånat dom. Ja han är en ängel. Under denna vecka har han knappt skrikit en gång! Men vi får väl tillbaka det sen ;-) Kram