måndag, februari 16, 2009

Blev så glad! :)

Jag blev så glad för en stund sedan. Vi hade precis ätit färdigt och plockat undan då de ringer på dörren. Det var en av mina fastrar som kom. Med sig hade hon en jättefin mörkrosa stickad kofta och 2 par stickade strumpor till Elina. Den som egentligen skulle få dem kunde inte ha dem. Så då tänkte de på Elina. Det var min farmor som stickat. (barnens "gammelfamma") Blev så himla glad. Slängde mig på telen och ringde och tacka! Vad skulle vi göra utan farmor? Det är hon som stickar sockar å sånt till alla barnen. Och det uppskattas. Verkligen!
TACK SNÄLLA FARMOR!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen. Blir ingen hemresa i helgen, har blivit ändrade planer. Jag ska nämligen köra mitt första spinningpass på torsdagkväll (ska teama tillsammans med en annan instruktör och köra endel av hennes program), ska bli spännande, blev nervös nu :) Sedan ska jag bara mysa omkring hemma och njuta av ensamheten (hatar egentligen att vara ensam, men ibland kan det vara bra att vara ifrån varandra också. Jag kommer hem till Dorotea om ngr helger ist, då kasnke du är ledig lite mer också :) Kramisar