fredag, februari 13, 2009

Styrka 60 minuter!

For och tränade när jag lämnat barnen. GUD så skönt det var! Vi var bara två stycken där så det var ingen trängsel heller. Gick igenom hela kroppen. Nu kan jag ta det lugnt i helgen med GOTT samvete!
Dock blev jag lite irri. Jag fann ingen personal när kom. Tänkte att då säger jag till när jag tränat klart! (att de skulle sätta upp träningen på kommun, eftersom vi har rätt till det 1 gång i veckan) Men det såg ut som människan i fråga inte trodde på mig när h*n dök upp i styrkehallen och jag förklarade läget! Hallå? Jag har väl ALLTID betalat för varje träning jag gjort? Simning, styrketräning, gympa, vattengympa, crosstrainern osv?
Ska bli skönt när jag köpt årskortet. Då behöver de inte undra längre över styrkehallen.
Sen kan man ju faktiskt köra styrka hemma med. Men visst är det roligare med maskiner?

NU: lunch. Hann inte äta frukost i morse så mitt blodsocker är nu i botten! Tur ingen är i närheten. Humöret brukar inte ligga på topp direkt!

SNART: Hämta hem barnen!

Ses!

Inga kommentarer: