torsdag, februari 12, 2009

Dagens outfit!

Nä, kära läsare! Jag tänker INTE bjuda på en bild på mig själv. Haha!
Jag respekterar alla modebloggar. Men jag får liksom inte ut något av dem. Vad spelar det för roll vad man har på sig? Hur dyra kläder man har? Hemma går jag ofta omkring i mjukisbyxor och t-shirt! Jag är sällan sminkad heller. Den tråkiga sanningen.
Jag orkar inte lägga ner tid på fina kläder och massa smink. Det är liksom inte min grej. Däremot gillar jag att klä upp mig om vi ska fara på nåt speciellt. Då åker det smink på med. Men hallå? Vardagsliv????

OM jag skulle ha visat en bild på mig själv idag så hade ni fått sett mig i jeans och en tråkig tunika. Så var glada för att jag inte lade ut nån bild! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med helt!! Vem har pengar till dyra nya kläder varje månad.. och bara för att nån har sagt att man ska ha nåt visst på sig. Jag kör egen stil :) Och visst, vardagslooken är likadant här med;) Fest är en annan sak! Men snygga är vi som tusan ändå gumman! :D

Anonym sa...

Nä fy fan rent ut sagt för fåniga modebloggar med "dagens outfit" *ryyyser* Jag förundras alltid över hur oerhört lite de måste ha att göra i livet när det enda som rör sig i deras huvud vad de har för kläder och var kläderna kommer ifrån.....

Anonym sa...

Du är fin som du är gumman... kram!