tisdag, februari 10, 2009

Dagis!!!!!!

Japp, idag blir det dagis! Elina sov som en prinsessa idag! Vad de än var igårnatt så är hon då pigg idag! Skönt att hon får fara på inskolning. De behöver hon ju. Nästa vecka börjar allvaret!!!
Mammas lilla sessa på dagis. De är ju helt sjukt egentligen!!!!
Min lilla bebis har blivit stor???
Hon springer för fullt. Klättrar upp och ner från soffan.... Jag hinner inte med henne längre!

Måste lägga ut lite bilder. Få se om jag hinner i eftermiddag. Nu ska vi göra oss redo för dagis. Alice håller på att klä sig. Det tar sin lilla tid på morgonen! Hur ska hon bli i tonåren? *hjälp*

Ha en bra dag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja förlossningen gick strålande. Mycket tack vare Mikael och en underbar barnmorska. Å jag sprack typ inget så jag va ju fit for fight på en gång nästan =) Mycket skönt det! Ha en strålande dag, nu när det inte snöar och solen skiner =) Underbart!!! Å klart att du får fortsätta läsa min blogg om jag sätter lösen på den. Kram