fredag, februari 20, 2009

Tänkt så de knakat!

Ja, tänk så många funderingar man får i sitt huvud efter ett sådant möte som igår.
Jag tänkte på när mediumet sade att "de" (på andra sidan) tyckte att jag borde gå på massage för mina ömma axlar/armar. Att jag hade besvär med det! ;) Borde kanske boka in en tid hos bästaste Ulla-Märta igen. Jag går ju alltid och drar upp axlarna och sen sitter jag ihopsjunken.
Mediumet pratade även om att hon såg änglar. Att hon trodde att den som gått bort gillade änglar kanske? Men det var nog mitt hem hon såg. Alla dessa änglar som jag samlar på. Älskar änglar och har alltid gjort...

Eftersom min "mormor" gillade att se när jag kröp omkring på golvet så ska jag göra det idag! Och leka med barnen! Så blir hon glad. Sedan måste jag även kolla igenom huset på vilken dörr de är som knarrar, för den gillade hon inte! ;)
Semesterplaner har lagts på hyllan. Jag skulle inte ha sådan brådska att planera saker hela tiden! ;) Typiskt mig. Kontroll!!!!

Vid nästa fullmåne ska jag stå i fönstret och kolla ut... Jag skulle kunna samla energi och ta in känslor och få ut känslor på de viset. Och sedan kunna sova bättre. Får väl testa det! Alltid värt ett försök!

Idag är det fredag! Måste handla idag. Sedan jobbar man ju i 3 dagar!

//Kia

Inga kommentarer: