lördag, februari 14, 2009

Lurad,besviken och förbannad!

Just nu är jag inte att leka med. Denna dagen som skulle bli så bra. Den blev ett fiasko utan dess like! Fy fan rent ut sagt!
Vi åkte i god tid i eftermiddag. Kl 16 skulle vi ha första sittningen. Då skulle mamma gå in. Men när vi kom fram till mediumets hus var ingen där!!!! Såg övergivet ut. Låst dörr. Ringde på hennes hemtelefon. Hörde att det ringde. Ingen som svarade. Ringde på mobilen. Ingen som svarade! Vad fan??? Vi väntade och väntade. Ingen kom. Vi frågade grannar. Ingen visste vars hon var?

Vi sa att vi väntar till kl 17. Har hon inte dykt upp tills dess skulle vi fara hem. Strax före kl 17 kommer en bil. I bilen sitter hon. Vi kliver ur bilen, lagomt förbannade. Säger som det är. Hon ser förvånad ut???? Hon måste ha glömt, klämmer hon ur sig. Försvarar sig med att värmen gått sönder i huset. Att hon bodde hos hennes svärföräldrar just nu???? Hallå? Hon har redan fått betalt för mig och mamma. Mamma fick det av mig i julklapp. Snacka om att känna sig lurade. Svägerskan var inte glad heller...

Hon sade att hon skulle komma till oss i stället. För att åka den vägen igen gör vi inte. Aldrig!
På torsdag skulle hon komma hem till svägerskan. Men jag ropar inte hej ännu. Dyker hon inte
upp då så anmäler jag henne. Pengarna ska jag ha tillbaka....

Så himla besviken. Skit!!!!!!!

Tur jag fick ett sött alla hjärtans dags kort av min söta familj när jag kom hem. De värmde upp mitt arga hjärta lite.

Nu tänker jag sura vidare en stund...

//Kia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hörru vännen, ta å sug i dig ett glas rött å lugna dig lite!!:) Hispa inte upp dig i onödan, du ska se att hon nog dyker upp på torsdag! Kram

Anonym sa...

Näää!!! Jag förstår verkligen att du är fly förbannad! Så jäkla dålig stil alltså - så där gör man bara inte! Oförlåtligt! Jag gissar att ni kört en bra bit??

Absolut ska du anmäla henne om hon inte dyker upp på torsdag! Pengarna ska du ha tillbaka!

Kramar om dig

Therese sa...

Men vilken dålig stil! Kan förstå att du är besviken! Här sjunger vi singstar och dricker vin - en helt ok möhippa ;-) Kram