tisdag, februari 03, 2009

Tror de blir styrka...

Ja, ikväll blir det nog styrketräning som gäller.
Förra veckan var jag ju på både styrkepass och gympa på tisdagen. Men ikväll känner jag för att vara hemma med familjen. Så jag kör nog ett pass styrka ca 60 min bara!
Sedan blir det vattengympa på torsdag och troligtvis ett pass på crosstrainer på lördag.
Får inte bli för mycket heller. Men det känns så skönt att ha kommit i gång.
Ska lösa mitt årskort på styrkehallen med. Så jag kan träna när jag vill... Perfekt när jag kommer att jobba kväll. När jag har lämnat barnen och kan fara och träna, duscha, basta INNAN jag åker på jobbet! :)

Nä, om jag ska kolla så Isac gör sig i ordning nu då. Han var pigg imorse och var uppe tidigt, så fika har han gjort för länge sedan.

//Kia

Inga kommentarer: