söndag, februari 08, 2009

Nu luktar lillan gott!

Stoppade ner henne i badet efter maten. Nu när hon vill äta själv så hamnar maten över hela henne! ;) Det blev föresten pasta med kasslerpastasås till middag! Enkelt och gott! :)

Micke har skottat av garagetaket nu och barnen har gått ut för att leka lite i snön. De lär nog inte vara ute så länge i detta väder. Men de har ju suttit inne hela dagen så jag förstår dem. De sover säkert gott sedan.

Jag har renbäddat alla sängar! Längtar tills jag får hoppa i säng! ;) Ikväll blir de tidig kväll då de är dagis och skola imorgon.
Längtar även efter en varm dusch. Känner mig lite frysen och halsen gör lite ont. Inte bra!
Hade tänkt åka ner till min ängel och skotta där. Men jag väntar nog tills imorn så jag ser vad jag gör... De lär säkert ha snöat ännu mera tills imorn.
Hur mycket snö ska vi få egentligen?????

Nu ska jag mysa med min lilla gumma!

//Kia

Inga kommentarer: