måndag, februari 16, 2009

Prinsessa!

Idag är Alice prinsessan i huset. Hon är för söt...
Elina leker i leksaksköket. Lagar mat för fullt.
Jag sitter och ler och tittar på mina barn. Tänk att jag har sådan tur som fått så fina barn. Jag är verkligen lyckligt lottad! 3 fina barn hos mig och en ängel som vakar över sin mamma varje dag.

Vi tar det bara lugnt. Njuter av det. Bara vara tillsammans. :)

När Isac slutar kl 12 idag ska vi åka och köpa nya innebandyskor till honom. De han haft är för små. Sista träningen tyckte han att det gjorde ont

//Kia

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vad fint du skrivit o visst är det underbart att vara mamma =)

Ha en jättebra dag!

Kram

Ps! Ny tävling hos mig med rekordvinst i potten:

http://uj76.blogspot.com/2009/02/tavla-om-2-st-presentkort.html Ds