tisdag, februari 24, 2009

Tog en promenad...

Gud så härligt det var ute idag! Skolbarnen kunde inte få bättre väder på sin friluftsdag! :)
Tog en promenad med Elina i vagnen så hon fick sova.
Skönt. Köpte en semmeltårta och lite färdig palt. (orkar inte göra palt och har inte heller tid) Fanns stekpalt på konsum (Smygreklam) som är supergod. Bara att steka på.
Mamma och pappa kommer och äter middag med oss.

Ska steka till barnen lite tidigare och ge dem. Och jag tror jag äter själv med. Så hinner jag skaka ner maten innan de är dax för semla. Hur ska jag orka fara och träna då? Haha! Finns ju en morgondag. Eller hur var det nu man sa: Skjut inte upp saker till morgondagen som du kan göra idag! Ja, jag får se hur jag gör...

NU: Mysa med barnen
SNART: Steka palt.

See U!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Nu har jag hitta åt dig :-)
Kul att få läsa lite igen om er! Jag blev bjuden på palt till Lajksjö idag genom jobbet! Och så god palt har jag aldrig ätit tror jag!
Kram